- Uvod
- Izazovi u organizaciji proslava
- Izazovi u organizaciji velikih manifestacija
- Izazovi odabira lokacija
- Trijumfi agencija za organizaciju događaja
- Kako agencija može pomoći u prevazilaženju problema
- Zaključak
Uvod
Skrolajte kroz Instagram i shvatite da svako ima rođendan, svadbu, krštenje ili neku drugu zabavu. Bez šale, ponekad se pitam zašto nije uveden neki dan u sedmici za neorganizovati događaj. Ma dobro, dovoljno sarkazma za danas.
Zašto su događaji toliko bitni da čitavi timovi troše sate i sate na njima? Zato da mogu utabati svaku zemljanu stazu, proćaskati sa svakom svadbenom kornjačom i zamoliti sebe da ne podlegnu stresu od pokušaja da isplaniraju najbolju zabavu ikad.
Bez obzira na vrstu događaja, planiranje i organizacija igra ključnu ulogu. Kao što kažu, savršenstvo se krije u detaljima. Ali planiranje velikih događaja može biti kao uzgajanje jednoroga. Ma, zapravo je lakše uzgojiti jednoroga! Između koordinacija sa dobavljačima, odabira lokacija i upravljanja očekivanjima klijenata, može se činiti kao trčanje na traci.
Ali sa pravom agencijom, kad stvari postanu teške, uvek se izvuče neki kec iz rukava, ko što mađioničar izvlači zeca iz šešira. Zato ostavite mađioničarski trik za nas. U narednim pasusima istražićemo sve izazove, trijumfe i rekli bismo… mađioničarske tajne koje stoje iza upečatljivih događaja.
Izazovi u organizaciji proslava
Pa, prijatelji, evo nas na prvoj velikoj prepreci naše epske avanture kroz svet organizacije proslava – usklađivanje sa budžetom. Kao da je potrebno herkulesovo delo samo da biste uverili dedu da plati za slavlje u restoranu visokekategorije, a ne na svom natkrivenom dvorištu.
Ali ne brinite, istinski profesionalci u ovoj industriji bave se brojevima kao profesionalni bacaci noževa na karnevalu. Sada, prelazimo na onu malo manje opasnu, ali još uvijek nimfomansku zver – selekciju i koordinaciju sa dobavljačima.
Je li Vam ikad zadan datum da postavite sve za proslavu, hranu, piće, i naravno, ekskluzivno holivudsko osvjetljenje (bez kojeg nijedna zabava nije kompletna), a da sve to postignete bez da izgubite živce, kosu, ili oboje? Ako jeste, onda znate da se radi o izazovu sličnom pokušaju plesa na vrhu tvrđave napravljene od leda. Zabavno, zar ne?
Gošće ne možete ostaviti da maštaju o događaju nedeljama nakon što se završi, jednostavno prskanjem šampanjca u prostoriji. Ne, ne, ne. Trebate stvoriti nešto unikatno, nešto što je više od zabave. Trebala bi biti dobro osmišljena drama, sa svim gore-dole, suzama i smijehom, sve do finalnog čina kada svi spontano zaplaču od sreće.
Kreiranje takvog nezaboravnog iskustva je umetnost kojom se bave samo najbolji u industriji. Dakle, sledeći put kad je stric Dejan optužen za krađu praseta na porodičnoj zabavi, setite se – moglo je biti i gore!
Izazovi u organizaciji velikih manifestacija
Usred ludila koje donose velike manifestacije, organizatori događanja moraju imati veštinu za sve, od logistike do menadžera supermarketa, samo sa malo više stresa. Ako mislite da je najteži deo u nabavci pet stotina balona u obliku slonica ili potrazi za pogodnom trubicom za bend od sedam osoba, pogrešili ste!
Postoje i “sitnice” kao što su logističke poteškoće. Ako ste mislili da je logistika gledanje Google Maps-a i odlučivanje da li je brže da idete kroz centar grada ili obilaznicom, aha, da samo je tako jednostavno.
Pokušajte prpratiti dolazak 20 kamiona punih opreme u centar grada bez blokiranja saobraćaja. Dodajte tome potrebu za parkingom za 500 VIP gostiju i sve to uz sveobuhvatnu signalizaciju, a postajemo magovi logistike. Ali hej, nije sve u transportu i parkingu, tu je i divlji svet kontrolisanja rizika i bezbednosti. Kladim se da kada mislite na party, prva stvar koja vam padne na pamet nije provera sertifikata za vatru. Ali to je ono što mi radimo, kako bi osigurali da svako dobije svoju porciju zabave, sigurno i bezbedno.
Jer, razumemo se u zabavu, ali razumemo se i u to koliko je važno da svi naši gosti stignu kući srećno.
Na kraju, brending! O, divni svete brendinga. Kako izgleda naš stoni dekor? Da li odgovara našem brendu? Da li naši toaleti odgovaraju našem brendu? Da li naši konobari odgovaraju našem brendu? Jer brendiranje je sve. Bez toga, kako će ljudi znati da smo to mi ukoliko mi nismo navaljeni na sve što nam padne pod ruku? Znači, da, izazova ima koliko hoćeš, ali to je ono što čini naš posao tako uzbudljivim. Jer, bez izazova, gde bi bio trijumf, zar ne?
Izazovi odabira lokacija
Pitanje koje dodaje još jedan sloj zabave (ili frustracije) u već složeni proces planiranja događaja. Mi toliko volimo da govorimo o tome, da ćemo Vas razveseliti svojom pažljivom analizom tih izazova, i naravno, kako ih trijumfalno prevazilazimo.
Zgrabite kokice i pročitajte o uticaju lokacije na događaj, premošćavanju prostornih i vremenskih ograničenja i lokacijama koje oduzimaju dah, a ponekad i novčanik. Da bismo započeli, bilo bi lepo kao agencija otići na magično mesto gde svaka lokacija savršeno odgovara svim potrebama događaja. Ali, avaj, realnost nas šamara po licu (i ponekad po džepu) redovnim izazovima koje moramo prevazići.
Odrediti pravu lokaciju može biti ključni faktor u tome da li će događaj biti “wowsers” ili “meh” trenutak. Lokacija može učiniti Vaš događaj atraktivnijim i privlačnijim za sve učesnike, ili Vas može ostaviti sa upitnikom iznad glave koji ostavlja ljude zbunjenima kao žirafa koja uči balet.
Drugi izazov na putu ka nirvani organizacije događaja je premošćavanje prostornih i vremenskih ograničenja. Dođite bliže i reći ćemo Vam tajnu: mi iz Party Eventa zapravo nismo vremenski putnici, iako bi to bilo sjajno! Dakle, moramo se nositi sa stvarima poput ograničenih resursa i prostora, dobavljača koji se ne sinhronizuju kao simfonijski orkestar i drugih zabavnih prepreka koje ometaju put do uspešnog događaja.
A sada, ekstravagantno finale – lokacije koje oduzimaju dah, ali i novčanik! Iako bismo voleli da se svaki događaj odvija na najlepšem mestu na planeti, budžetska ograničenja često zahtevaju malo kreativnog razmišljanja i pregovaranja. Zajedno ćemo naći lokaciju koja će klijentima i publici pružiti upečatljivo iskustvo, bez potrebe za prodajom bubrega na crnom tržištu.
Dakle, pre nego što odjaviš Internet i kreneš u pohod na savršenu lokaciju, seti se da mi kao agencija možemo pomoći u prevazilaženju izazova lokacija i osigurati da Vaš događaj briljira na pravom mestu, u pravo vreme, sa pravom atmosferom. Jer, kao što je često slučaj u životu, kod odabira lokacija za događaje – nije sve u lepoti, već u onome što se dešava iza kulisa.
Lakše je uz Party Event
Kad kažem lakše mislim na izazove na koje organizatori događaja stalno nailaze i kako se s njima hrabro suočavaju. Da, dragi moji, agencije za organizaciju događaja su ti tajni superjunaci koje Vam niko, osim mene, neće priznati.
Kreativno prevazilaženje izazova je njihova super moć. Dajte im party sa temom ‘Vampire i vile’ sa budžetom dovoljnim za kupovinu flaširane vode, i još će Vam vratiti kusur uz osmeh na licu. Oni su više od makera; oni su umetnici, čarobnjaci, koji pretvaraju Vaše snove u stvarnost i to uz malo više konfeta.
Ono što čini Party Event uspešnim i impresivnim, osim njihove mistične moći pretvaranja kamenja u zlato, jeste njihova sposobnost da ostvare ciljeve klijenata. Baš kao neki stručnjak za štednju, oni će uzeti Vaše investicije, pretvoriti ih u “wow” trenutke, a sve što Vam ostaje je da uživate u slavi.
Ako ste očekivali nešto manje, biću iskren, ovo nije za Vas. U konačnici, zadovoljstvo klijenata je za njih više od cilja, to je njihov životni moto. Njihova svest o potrebama i željama klijenata je gotovo natprirodna. I da, svi volimo srećne klijente, ali oni to podižu na viši nivo. Oni ne samo da obećavaju zadovoljstvo, već ga pretvaraju u umetnost.
Zaključak
Dakle, na kraju ove raskošne avanture organizacije događaja, pravo je vreme da se naklonimo majstorima ceremonije. Uložiti poverenje u stručnjake iz agencija Party Event nije samo pokazatelj dobrog ukusa, već i priznanje da je najpametnije igrati na sigurno, posebno kad je u pitanju nešto što treba da bude spektakularno. Pomislite samo, koliko je lakše uzeti popcorn i uživati u šouu, dok profesionalci vode glavnu reč i vetar u leđa Vašem događaju.
Zato, dragi planeri i izmaštatori događaja iz snova, došlo je vreme da upišete broj naše agencije ili jednostavno skoknete do našeg sajta.
Kontaktirajte nas – da, baš sad – i zaplovite u mirne vode savršenog događaja bez da zavirite u bauk zvani “šta ako”.
Sa nama je “šta ako” samo delić maštovitosti koja se pretvara u stvarnost.
Zar ne želite biti deo toga?
Uostalom, zar ne zaslužujete događaj o kojem će se pričati godinama? Naravno da zaslužujete, pa makar to bio i rođendan Vašeg psa.
Zato, pravac telefon i… eto nas!