Kratki pregled o čemu ćemo pisati:

• Uvod.

• Elementi protokola koji određuju tempo događaja.

• Umetnost prvog utiska.

• Hrana i piće: Više od pukog zadovoljavanja gladnih stomaka.

• Sigurnost i neželjeni incidenti: Bolje spriečiti nego lečiti.

• Interakcija s gostima: Umrežavanje u fokusu.

• Zaključak: Kako izmjeriti uspjeh vašeg događaja?

Uvod

Da li ste spremni da Vaš događaj prepustite profesionalcima?

Ako se ikada nađete s potrebom organizovanja događaja, stigli ste na pravo mesto. Zar nije fascinantno što svi događaji, bez obzira na njihovu veličinu, imaju jednu stvar zajedničku? Upravo tako, to je protokol.

Pa, zašto je tako ključan? Nazovimo ga,… ‘lepkom dinamike događaja’. Bez lepka, imate haos, ljude koji pevaju operu na koncertu rock’n’roll muzike. Da, jako bitno!

Ali ko bi Vam mogao pomoći bolje nego Party Event , agencija za organizaciju događaja? Mi smo kao vaši superjunaci u maskama, koristeći svoj mađioničarski šešir puneći ga svim što vam je potrebno za pokretanje događaja.

Pa, krenimo dalje, šeširići, kapice i prvi koraci u planiranju! Misliš li da je lako? Ni, najmanje! No, drži se, jer tek smo počeli ovu ludu vožnju!

Elementi Protokola koji Određuju Tempo Događaja

Držite se čvrsto, jer se sada spuštamo u svet protokola koji određuju ritam Vašeg događaja bolje od bubnjara na rock koncertu. Krenimo od vremenskog okvira i agende – jeste li spremni za ples po tananoj liniji između terora “kaskaj za vremenom” i slatke nirvane “opušteno, sve teče kao po loju”?

Verujte, krojenje agende koja klizi glatko kao čarapa na parketu je umetnost. Zatim, selekcija govornika i umetničkih izvođača.

Dakle, od zvuka, svetlosti, do oštrice noža kojom se seče torta, sve mora biti pod dirigentskom palicom Vaše agencije za organizaciju događaja. Elem, da rezimiramo: ritam događaja je kao vrećica čaja – odaberite pravu kombinaciju elemenata i namočite ih savršenom temperaturom vode kako bi iskustvo bilo aromatično u svakom trenutku.

Umjetnost Prvog Utiska

Lepota prvog utiska! Da vidimo što sve treba poređati kao lego kockice, jer, jelte, sve je lakše s dobrom agencijom koja zna stisnuti prave dugmiće.

Registracija i akreditacija gostiju? Kao da birate zlatne karte za svemirski brod. Glavno da gosti ne ostanu zaboravljeni na Zemlji. Početak registracije treba biti glatko klizanje na led, a ne borba za goli život. Ako mislite da je dekoracija prostora samo šminka – varate se! I šminka često zna transformisati celo lice.

 Stvaranje prave atmosfere događaja? To je kao stvaranje zvučne kulise za film, bez toga ćete završiti s gledaocima koji ne znaju da li bi se smejali ili plakali

Hrana i Piće: Više od Pukog Zadovoljavanja Gladnih Stomaka

Zar nije prilično očigledno da su hrana i piće za događaj često važniji od same ceremonije?

Pokušajte zamisliti goste s rukama oko stomaka bez obzira na glamurozan show program i sjajan networking. Nezaboravno iskustvo, zar ne? Kada je u pitanju izbor katering servisa, pažljivo birajte, jer izbor utiče na tempo i atmosferu događaja.

Znate onu staru izreku: put do čovekovog srca vodi preko stomaka? E, pa sada je postala poslovna strategija! Prilagođavanje menija događaju je sasvim nova razina igre.

Pored toga, uvek možete angažovati nas iz Party Eventa da organizujemo kuvare I konobare za Vaš događaj. Tako ćete Vašim gostima zagarantovati profesionalnu uslugu I hranu.

Večera sa 7 gangova za korporativni događaj?

Srpska kuhinja na konferenciji za turizam?

Zvuči kao dobitna kombinacija, ali nemojte se zaleteti. Posebni zahtevi i restriktivne dijete mogu biti logistička noćna mora. Ali sa pravom agencijom, rješavate problem s manje znojenja nego što je potrebno za pripremu bezglutenskih brownie kolača. Vegan, bez glutena, laktoze, soje, jaja… sve su to reči koje će postati standardni deo vašeg rečnika.

I sada, s punim stomacima i srećnim srcima, krenimo dalje…

Sigurnost i Neželjeni Incidenti: Bolje Spriječiti nego Liječiti

Aha, sada smo došli do male, beznačajne teme pod nazivom “sigurnost”.  Da li je to bio sarkazam koju ste upravo detektovali? Možda, jer sigurnost vašeg događaja je sve samo ne beznačajna!

Planiranje sigurnosti događaja je poput šahovske igre sa Murphyjevim zakonom – bez obzira na šta mislite, Murphy će svejedno pokušati Vas blokirati. Kako bi se osigurala ta divna simfonija sigurnosti, ključni su protokoli u slučaju hitne situacije. Zamislite ove protokole kao svojevrsne omiljene plejliste za različita raspoloženja.

Stoga, pravilna, otvorena i blagovremena komunikacija sa agencijom za organizaciju događaja je apsolutno neophodna.

Interakcija s Gostima: Umrežavanje u Fokusu

Uhvati se za pojas jer sada ulazimo u glavni deo svakog događaja – interakcija s gostima. Ne želite samo da gosti dođu, pogledaju i odu, zar ne?

Želite da budu veseli, slikaju se sa selfie štandovima i, naravno, stvaraju konekcije koje bi mogle promeniti njihov život.

 Čujem vas kako pitate: “Kako da to postignem?” Svaki dobar party počinje sa ice-breaker aktivnostima. Da, malo je dosadno, malo je kliše, ali, hej, omogućuje da svi budu na istoj strani i spremni su raspravljati o svemu, od vremenske prognoze do mogućnosti invazije vanzemaljaca.

 To je kao da serviraš predjelo pre glavnog jela. Da, to znači da morate biti u korak s vremenima. Od aplikacija za umrežavanje do interaktivnih anketa, postoji bezbroj načina za poboljšanje korisničkog iskustva na Vašem događaju.

Ali nemojmo zaboraviti staromodne savete za networking. podsetite goste da razmnene kontakt informacije, održavaju kontakt očima i naravno, imaju nekoliko pokeraških činjenica u rukavu.

Jer, zar to nije smisao svih događaja?

Zaključak

Pa, dragi čitatelji, skoro smo stigli do kraja ove mozaične pustolovine. Ako ste se zapitali je li izbor prave agencije za organizaciju događaja bitan, ostavite sumnje kod kuće! To je otprilike kao pitati se je li Vam potreban padobran za skakanje iz aviona.

Mislim, možda biste preživjeli bez njega, ali garantujemo nećete uživati u slobodnom padu. Oni su ti koji se brinu da sve funkcionira glatko, da svaka četkica za zube ima svoju tubu paste.

A sada, dovedimo ovu ludo zabavnu vožnju do kraja razgovarajući o tome kako merenje uspeha događaja nije samo stvar brojeva. Merenje uspeha događaja je kombinacija naučne formule i ocene umetničkog dela.

Je li publika bila zadovoljna? Je li vaš događaj napravio šum u društvu? Jesu li ljudi na kraju večeri raspravljali o tome koliko su im stomaci puni ili su raspravljali o vrhunskim temama koje ste predstavili?

Nadam se da ste se dosad shvatili koliko je protokol presudan za uspešan događaj. Uložiti toliko truda i pažnje u svaki detalj je kao kupiti skupe mašine za kafu – možda malo boli u džepu, ali rezultat je beskrajno iskustvo uživanja.

Ne očekujem od Vas da otvorite agenciju za organizaciju događaja nakon što pročitate ovaj tekst, ali barem ćete dakle moći prepoznati i ceniti umetničko delo koje stoji iza svakog uspešnog događaja.

A ukoliko Vam je potrebna pomoć oko postavljanja I sprovođenja Vašeg događaja, kontaktirajte stručnjake sa iskustvom iz Party Eventa.